Declaratie de independenta

Acum 2 zile am renuntat la job. Nu, nu mi-am gasit un alt loc de munca – mai bine platit, cu mai multe oportunitati, in strainatate sau la o companie multinationala de succes. Nu, nu am fost data afara si fortata sa-mi scriu demisia pentru a pleca cu ultima farama de demnitate. Nu, nu am castigat la Loto si nici n-a dat vreo mostenire colosala peste mine.

Si atunci …?, m-ar intreba unii. Ce ai patit …? De ce ai plecat …?

Ei bine, pentru ca m-am saturat! Sa muncesc pentru altii (cand o pot face pentru mine), sa ma simt sufocata de politici, proceduri si oameni cu putere de decizie care cred ca iau deciziile corecte, de ore peste program si motivatie 0, de salariul care nu este pe masura muncii si de oamenii care coboara capul atunci cand vorbeste „conducerea”.  Da, am renuntat la siguranta pentru libertate.

Si … banii?, ar intreba altii ingrijorati. Cum te vei descurca …?, ar intreba ei cu o ingrijorare si panica sincera, in timp ce m-ar privi ca pe o nebuna.

Pai, ce sa zic, nu-mi va fi foarte usor la inceput, dar toate la timpul lor. Nu e cazul nici sa trageti concluzii pripite: nu traiesc pe strazi, flamanda si infrigurata, fara niciun ban in buzunar. Totul a decurs conform planului (care a intrat intr-adevar in vigoare mai devreme cu 2 luni). Daca toata viata am muncit pentru altii, de ce n-as putea-o face in continuare, dar pentru mine? Da, exista riscuri, dar cineva imi tot spune ca atunci cand incerci si incerci, si continui sa incerci chiar daca mai dai si rateuri, pana la urma vei reusi. Atunci cand planifici si nu lasi lucrurile la voia intamplarii, cand obtii controlul asupra a ceea ce ai planificat si duci la bun sfarsit ceea ce ti-ai propus, numai atunci poti spune ca mergi inainte (preferabil fara sa te uiti inapoi decat ca sa inveti din greseli, nu ca sa dramatizezi).

Asadar, voi lucra de acum inainte pentru mine – in cadrul propriului start-up. Din fericire, am alaturi de mine persoane care ma sprijina si ma sustin si pe care stiu ca ma pot baza. Pentru ei si, in primul rand, pentru mine, voi face lucrurile altfel. Voi incerca sa traiesc si sa muncesc altfel. Nu intr-un sistem asupra caruia nu am control si fara de care nu as putea supravietuii daca as ramane cu aceleasi conceptii. Ma consider norocoasa pentru ca imi pot permite aceasta optiune, de a lucra pentru mine/noi (1 + 1 = 2), si ma bucur ca am in jur persoane care au incredere in mine si in viziunea mea si care imi ofera sprijinul lor.

Asa ca, imi urez mult succes!

P.S. Daca tot 1+1=2, atunci sa fie si ALL OF ME – JOHN LEGEND, pentru cealalta jumatate a lui 2.

Tag-uri:, , , , , ,

Lasă un răspuns

Toane Raw

O reteta raw pe zi

The Fierce Banana

Boring monkeys should fear me!

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

someoneDIDthis

If you do something do it properly or don't

Tamboi's Blog

Just another WordPress.com site

Ink4thought

Life's journeys

DIYro: Fă-o chiar tu!

DIY în limba română

JOS GATITUL

clorofila cu lamaie

