Tradarea, inchisoarea iertarii

As vrea sa pot ierta. Sa intorc celalalt obraz si sa astept urmatoarea lovitura. Sa accept tradarea, s-o iert si s-o uit. Dar nu cred ca pot. Nu cred ca sunt o persoana atat de buna incat sa trec peste asa ceva, mai ales cu zambetul pe buze. Desi mi-o doresc … spre binele si linistea mea. Dar stiu ca nu pot. Si atunci ce ramane de facut …?!

Acum cativa ani, in goana mea nebuna de a citi cat mai mult, m-am lovit de o afirmatie care m-a ajutat de-a lungul timpului foarte mult in situatiile dificile: „Si maine este o noua zi” (Pe aripile vantului – Margaret Mitchell). Intotdeauna cand m-am simtit rau am sperat ca ziua ce urma o sa fie o zi mai buna. Am luptat ca sa o fac mai buna. Asta pentru ca mereu am crezut ca destinul ti-l faci singur, prin alegerile facute.

Iata insa ca raza mea de speranta paleste in fata Tradarii. Lasand la o parte durerea pe care o simti atunci cand pierzi pe cineva drag, nu cred ca mai exista alt sentiment la fel de apasator precum cel de tradare si abandon. Sa fii tradat de persoana de la care niciodata nu te-ai fi asteptat la asa ceva, persoana pe care o iubeai si in care aveai incredere, sa-ti fie intors spatele fara cea mai mica parere de rau, este ceva ce nu as dori nimanui.

Cred insa ca timpul vindeca si cele mai adanci rani. Sper ca intr-o zi sa pot spune cu tot sufletul „Te-am iertat” …

Tag-uri:, , , , , , ,

Lasă un răspuns

Toane Raw

O reteta raw pe zi

The Fierce Banana

Boring monkeys should fear me!

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

someoneDIDthis

If you do something do it properly or don't

Tamboi's Blog

Just another WordPress.com site

Ink4thought

Life's journeys

DIYro: Fă-o chiar tu!

DIY în limba română

JOS GATITUL

clorofila cu lamaie

