Redescoperire

Ieri am avut o revelatie. Una nu foarte placuta, dar suficient de puternica incat sa ma indemne la actiune.

Acum un an si un pic am descoperit cu uimire ca atunci cand rad prea mult trebuie sa-mi dreg vocea foarte des si uneori incep chiar sa tusesc. Ciudat, nu? Am investigat chestiunea si se pare ca nu ar fi nimic in neregula cu mine, poate doar niste bronhii mai fitzoase care reactioneaza asa la ras.

Ei bine, revenind la povestea mea, ieri, dupa o doza serioasa de ras si aproape si de tusit, am realizat ca nu am mai patit asta (ca nu am mai ras cu atata pofta ) de cel putin anul trecut. Si mi-am dat seama ca nu este in regula. Ca am pierdut o parte din mine pe care trebuie s-o regasesc. Prin zambete si ras. Si acum stau si ma intreb ce altceva am mai uitat sa fac, sa spun, sa incerc …

Ne ingropam in probleme, neajunsuri, nevoi nesatisfacute si dorinte idealiste pana uitam ceea ce suntem. Cand de fapt, totul ar trebui sa fie atat de simplu …

Si ca sa termin postarea pe un ton mai optimist, iata si o melodie care pe mine, nu stiu de ce, dar ma inveseleste teribil 🙂

 

Tag-uri:, , , ,

Lasă un răspuns

Toane Raw

O reteta raw pe zi

The Fierce Banana

Boring monkeys should fear me!

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

someoneDIDthis

If you do something do it properly or don't

Tamboi's Blog

Just another WordPress.com site

Ink4thought

Life's journeys

DIYro: Fă-o chiar tu!

DIY în limba română

JOS GATITUL

clorofila cu lamaie

