Pricomigdale cu nuci si migdale

De multa vreme imi doream sa incerc o reteta de pricomigdale, dar mereu am crezut ca e mult prea complicat si ca oricum nu o sa-mi iasa ca cele gata cumprate. Iata insa ca mi-am demonstrat ca nu e asa 🙂

M-am lasat convinsa de o cutie cu pricomigdale bio, cumparata recent, a carei lista de ingrediente era (in mod miraculos) scurta, simpla si sanatoasa. Asa ca mi-am luat inima in dinti si am facut pricomigdale:

Pricomigdale cu nuci si migdale

Pricomigdale cu nuci si migdale

Ingrediente

100g nuca macinata

120g zahar brun

1 lingura faina de ovaz

3 albusuri de ou

30g migdale macinate

Esenta de migdale

1 pliculet zahar vanilat

Sare

Am amestecat nuca, migdalele, zaharul si faina, dupa care am adaugat albusurile de ou (nebatute), un praf de sare si zaharul vanilat.

Compozitia omogenizata am pus-o pe foc pana cand a inceput sa fiarba (amestecand continuu intrucat are tendinta de a se lipi), dupa care am luat-o deoparte, amestecand in continuare (din cand in cand) pana s-a racit. Atunci am adaugat si cele cateva picaturi de esenta de migdale (4-5).

Pentru a da forma pricomigdalelor, am folosit o lingurita.

Tava (tapetata cu hartie de copt) am lasat-o la cuptor destul de mult (30-40 de minute) – la 170 de grade. Cel mai bine este sa o scoateti cand pricomigdalele capata culoarea caramelului si cand trec si testul scobitorii (eu am cuptor electric si merge inceeeeet).

Rezultatul a fost delicios! Consistenta perfecta, textura gumoasa, aromate si delicioase – perfecte alaturi de o cana de ceai verde (si nu numai!).

 

Pricomigdale delicioase

Pricomigdale delicioase

 

pricomigdale tava

Pricomigdale – pregatite pentru cuptor

 

pricomigdale compozitie

Textura compozitie pricomigdale

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

Toane Raw

O reteta raw pe zi

The Fierce Banana

Boring monkeys should fear me!

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

someoneDIDthis

If you do something do it properly or don't

Tamboi's Blog

Just another WordPress.com site

Ink4thought

Life's journeys

DIYro: Fă-o chiar tu!

DIY în limba română

JOS GATITUL

clorofila cu lamaie

