Tabule ~ Salata cu bulgur

In vizita pentru cateva zile la sora mea, in Germania, am descoperit cateva retete delicioase, care mie mi-au placut foarte mult si pe care m-am gandit sa vi le impartasesc.

Voi incepe cu o salata cu bulgur, perfecta pentru o zi calduroasa de vara (pe care insa noi am servit-o in conditii de frig si ploaie – vreme care tine mortis sa ma intampine de fiecare data cand pasesc in Germania).

Bulgurul a fost prima surpriza pregatita de sora mea, una de care de acum inainte nu ma voi mai desparti.  Este asemanator cu orezul la gust si se poate pregati la fel, dar este mai bogat in fibre. Puteti afla mai multe despre el aici: http://www.cevabun.ro/bulgur/.

Tin sa mentionez ca reteta isi are originea in bucataria libaneza (Tabule – Tabouleh).

Iata si modul de preparare (cantitatile au fost adaugate „din ochi”, fiind suficiente pentru 7-8 portii):tabule 1

Bulgur (aproximativ 250g)

Patrunjel (in jur de 4-5 legaturi)

Rosii cherry (aproximativ 500g)

Ceapa (una)

Lamaie (lime)

Ulei de masline

Sare si piper

Bulgurul a fost fiert, lasat sa se raceasca si apoi adaugat peste amestecul compus din celelalte ingrediente (patrunjel, rosii, ceapa, ulei de masline). La final am asezonat cu sare si piper si suc de lamaie.

Si TA-DAAA! Gata salata!

tabule 2 tabule 3

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

Toane Raw

O reteta raw pe zi

The Fierce Banana

Boring monkeys should fear me!

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

someoneDIDthis

If you do something do it properly or don't

Tamboi's Blog

Just another WordPress.com site

Ink4thought

Life's journeys

DIYro: Fă-o chiar tu!

DIY în limba română

JOS GATITUL

clorofila cu lamaie

