The Great Gatsby – Mini Recenzie

Nu stiu de cand a inceput sa-mi placa Leonardo DiCaprio, dar, in ultimii cativa ani, pot spune ca a crescut foarte mult in ochii mei. Atat de mult, incat sunt convinsa ca, orice film in care ar juca, ar merita sa fie vazut.

Indiferent de genul filmului, mereu reuseste sa ma cucereasca prin talentul sau actoricesc. Nici nu mai conteaza daca filmul este intr-adevar unul foarte reusit sau nu – exista actori care pot cara singuri in spate un film, si cred ca el se numara printre ei.

De ce imi exprim insa atat de subit preferintele in materie de actori …? Pentru ca in aceasta seara am ajuns, intr-un final, la „The Great Gatsby”! Si, dupa cum ma asteptam, m-a binedispus atat de mult incat, ajunsa acasa, am avut chef de spalat vase (la ora 23:30) 🙂

Alaturi de DiCaprio, filmul ii reuneste si pe Carey Mulligan, Tobey Maguire, Isla Fischer, Joel Edgerton. 

Carey Mulligan este cea care mi-a placut cel mai putin; mi s-a parut ca nu se potriveste foarte bine cu personajul pe care il interpreteaza. Poate pentru ca pare foarte rece … (cand in film trebuia sa fie calda)

Revenind insa la partile bune, desi povestea nu acorda foarte multa atentie sufletului lui Gatsby, epoca in care au avut loc evenimentele este descrisa in detaliu, amintind putin de „Moulin Rouge”. Costumele, decorurile, felul in care camera „joaca” de la o scena la alta, toate fac „The Great Gatsby” sa straluceasca. Credit trebuie acordat si lui Tobey Maguire, care m-a facut cu usurinta sa-l identific cu personajul original, din cartea lui Fitzgerald – Nick Carraway.

In concluzie, un film pe care l-as revedea, un film bun, care, desi trist per ansamblu, se diferentiaza de multitudinea de filme comerciale actuale prin eleganta si joc actoricesc stralucit  – nu in 3D insa (acest aspect mi s-a parut total nenecesar – dar trebuia sa se alinieze ultimelor fitze in materie de visual, nu?).

Si pentru ca tot am vorbit despre filme, puteti regasi mai jos un scurt filmulet pe care l-am gasit zilele trecute si care mie mi-a placut foarte mult:

Premier Automne

Tag-uri:, , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

Toane Raw

O reteta raw pe zi

The Fierce Banana

Boring monkeys should fear me!

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

someoneDIDthis

If you do something do it properly or don't

Tamboi's Blog

Just another WordPress.com site

Ink4thought

Life's journeys

DIYro: Fă-o chiar tu!

DIY în limba română

JOS GATITUL

clorofila cu lamaie

