McMici de la McDonalds

Dupa cateva zile excelente acasa, alaturi de cei dragi, ieri m-am intors inapoi in Bucuresti (sper ca ati avut si voi niste sarbatori minunate!). Am facut 5 ore pe drum (in loc de 2 si jumatate) si, cum mai aveam si alte lucruri de facut, am reusit sa ajungem acasa dupa 8 ore de la plecare. Obositi si infometati, am facut o oprire la McDonalds-ul din Mall Baneasa …  decizie pe care cred ca o voi regreta mult timp de acum inainte.

Trebuie sa precizez ca mananc la McDonalds de cateva ori pe an, in functie de pofte, foame sau anturaj. N-am fost niciodata fan si mereu incerc sa comand ceva cat mai simplu si light. Aseara insa, am optat pentru noul produs – McMici.

Eram foarte curioasa cum ar putea sa fie si vroiam sa-l testez in cele din urma … dar stiti cum se zice, curiosii mor repede…

Asadar, am comandat un McMici, o salata de varza (fara sos) si un Lipton. Pentru ca vroiam ceva dulce, am impartit si un desert cu prietenul meu (o placinta cu fructe de padure cred) – ca si cand nu ar fi fost suficient, am primit CADOU si 2 inghetate simple, la cornet (de care insa nu m-am atins).

Urmarea …? Nu m-am mai simtit atat de rau de ani de zile. Mi-a fost ingrozitor de rau – atat de rau incat, la un moment dat, ma gandeam foarte serios sa chem salvarea …

Fac mereu eforturi sa mananc sanatos, dar, din cand in cand, mi se mai face pofta de un KFC sau o pizza. McDonalds, dupa cum spuneam, nu este deloc genul meu … dar, cum imi place sa testez lucruri noi, ma mai intriga uneori cu diverse specialitati nou aparute.  Desi nu ma omor nici cu micii, trebuie sa recunosc ca respectivul McMici a fost bunicel: gust de mici cu miros de fum (exact ca si cand ai manca mititei la gratar), perfect sarati si condimentati (chiar ne intrebam ieri cati potentiatori de aroma trebuie sa contina).

Dar oricat de bun ar fi fost, dupa principiul „ce nu-ti doresti tie, sa nu-i doresti nici altuia”, nu l-as recomanda niciodata nimanui.

Aici se incheie „relatia” mea cu McDonalds.

Dintr-un anumit punct de vedere, ar trebui sa le multumesc intrucat acum ma simt si mai inclinata catre o dieta sanatoasa, deci poate ca tot rau spre bine …

Recunosc insa ca m-a ajutat putin si documentarul „Fat, sick and nearly dead”, pe care tocmai l-am terminat de vizionat. 🙂

Il recomand tuturor celor preocupati de efectele mancarurilor procesate si/sau neadecvate asupra organismului nostru, alaturi de: „Super Size Me”, „The Beautiful Truth”, “Forks over knives”, si lista e lunga ….

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

Toane Raw

O reteta raw pe zi

The Fierce Banana

Boring monkeys should fear me!

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

someoneDIDthis

If you do something do it properly or don't

Tamboi's Blog

Just another WordPress.com site

Ink4thought

Life's journeys

DIYro: Fă-o chiar tu!

DIY în limba română

JOS GATITUL

clorofila cu lamaie

