Muzica pentru suflet

Nu stiu de la ce varsta am inceput sa ascult muzica dar, de cand ma stiu am fost pasionata de tot ceea ce inseamna sunet placut. Cu alte cuvinte, muzica, nu zgomot.

Cand eram mica (in jur de 4-5 ani) dansam pe “Lambada” (Kaoma), de cate ori era difuzata la radio, iar apoi, de cum a aparut MTV-ul in Romania, pierdeam cateva ore in fiecare sambata pentru a urmari European Top 20.

Si acum ascult in continuare foarte multa muzica (poate prea multa uneori 🙂 ). Cred ca unul dintre marile beneficii ale muzicii este starea pe care ti-o poate da – sentimentele si amintirile pe care ti le poate trezi. Te poate face sa simti, sa speri, sa te inveselesti sau sa te intristezi, sa gandesti … si o infinitate de alte stari. Nu am dubii ca muzica chiar poate fi folosita cu succes in scopuri de vindecare.

In momentul de fata am o singura melodie de care nu ma pot satura si care imi trezeste o serie de sentimente care mai de care mai frumoase. Justin Timberlake – Mirrors.

De fiecare data cand ascult aceasta melodie, gandul imi zboara la bunicii mei, care au avut o casnicie frumoasa, de peste 50 de ani, si care, mai presus de toate, au fost mult mai fericiti decat mare parte dintre cuplurile din ziua de astazi. Pentru mine, ceea ce ei au avut reprezinta relatia suprema, acel „uite ca se poate”, speranta ca exista o persoana potrivita (ca sa nu zic suflet pereche) pentru fiecare. Nu cred ca exista ceva mai frumos decat sa-ti petreci intreaga viata alaturi de persoana iubita si sa construiti impreuna un viitor comun.

Voi ce melodii de suflet aveti?

Tag-uri:, , , , ,

5 gânduri despre „Muzica pentru suflet

  1. Alex 20 Aprilie 2013 la 3:05 Reply

    Hello! 🙂

    Iti citesc blogul de ceva vreme si e foarte fain, imi place cum scrii! Intentionam sa las si comment de ceva vreme, iar acum ca ai lansat intrebarea geniala, it’s the right time. I love sharing music! ^_^

    Asa, melodii de suflet. Nu stiu daca asculti country, dar cauta asa: Sugarland – Stay si LeAnn Rimes – What I Cannot Change. Si Josh Turner – Another Try.

    Apoi: Dido – Life For Rent si The Day Before The Day. ABBA – Like An Angel Passing Through My Room. Joni Mitchell – A Case of You.

    Ar mai fi, dar deja am lasat o droaie. Mai zic numai de Elenowen (ptr ca sunt absolut geniali si nimeni nu-i cunoaste), cu piesele Flying Solo si Save Me.

    What do you think? 😛

    • NaHanyate 21 Aprilie 2013 la 21:48 Reply

      Hello! Multumesc frumos 🙂 ma bucur sa aud asta …
      Faine recomandarile … Dido imi place si mie si ascult destul de des .. mai greu insa cu country-ul 🙂 desi Sugarland – Stay imi place foarte mult ..
      Elenowen suna de asemenea interesant … chiar nu-i stiam .. Nu stiu de ce, dar Save me imi aminteste de Jars of clay – Waiting for the world to fall (imi da acelasi feeling, cu toate ca versurile n-au mai nimic in comun)
      As mai adauga si Poets of the fall – Carnival of rust, John Powell – Assassin’s tango, Sara Bareilles – Gravity, Skin – Nothing But .. Si ai dreptate, lista e lunga 🙂

      • Alex 22 Aprilie 2013 la 2:22

        I love Dido! ^_^ Ai ascultat ceva de pe noul ei album? Dupa datele de pe contul de Last.FM + ce am mai ascultat pe mp3 player, deja am depasit 500 de plays… in frunte fiind Sitting On the Roof of the World.

        Poets of the Fall imi plac si mie. Piesa Desire cred ca am considerat-o mai ‘apropriata’ de sufletelu-mi negru in trecut, desi nu stiu daca se mai aplica acum. Celelalte nu le stiam, dar Gravity si Nothing But sunt geniale.

        Tot am impulsul sa mai mentionez piese : )). Ma abtin, dar fiindca toate celelalte sunt lacrimogene, mai amintesc doar de Pink Martini – Splendor in the Grass, pentru un oarecare balans.

      • NaHanyate 7 Mai 2013 la 12:06

        Scuza-ma ca-ti raspund atat de tarziu … am fost tinuta departe de laptop cateva zile bune ..
        Am ascultat o singura data de la cap la coada noul album al lui Dido .. de obicei mi se pune pata pe cate o melodie pe care o ascult pana ma satur si apoi revin si la restul 🙂 in cazul de fata: No freedom, End of night si Sitting On the Roof of the World.
        Nu ascultasem Splendor in the Grass, e foarte frumoasa piesa 🙂

  2. Alex 8 Mai 2013 la 0:12 Reply

    No worries!

    Tot alea trei sunt si preferatele mele. 😀

Lasă un răspuns

Toane Raw

O reteta raw pe zi

The Fierce Banana

Boring monkeys should fear me!

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

someoneDIDthis

If you do something do it properly or don't

Tamboi's Blog

Just another WordPress.com site

Ink4thought

Life's journeys

DIYro: Fă-o chiar tu!

DIY în limba română

JOS GATITUL

clorofila cu lamaie

