Prajitura cu ceai negru

Astazi am avut din nou chef de ceva bun. Cum nu am mancat decat prostioare (ciocolata) toata saptamana, m-am gandit ca e timpul sa pregatesc ceva mai sanatos, facut in casa.

Reteta originala este cea de aici: http://www.vanillyn.com/index.php/2012/10/earl-grey-tea-loaf/. Ca de obicei, eu am personalizat-o 🙂

Ingrediente

8g ceai negru (eu am folosit Greenfield)ceai

100g unt (6,5% grasime)

150g zahar (data viitoare voi adauga doar 100g;  varianta actuala mi s-a parut putin cam dulce pentru gustul meu)

3 oua

180g faina de ovaz

O lingurita mica de praf de copt

1 fiola esenta de migdale

Am amestecat ceaiul, ouale, zaharul si untul timp de aproximativ 5 minute (de data asta am folosit mixerul, pe viteza medie). Am adaugat apoi faina, praful de copt si esenta de migdale si am bagat compozitia la cuptor (la 130 de grade – am incercat initial la 180 dar incepuse sa se arda).

Ce a iesit se poate vedea in poze.

Concluzie: Bun, sanatos si foarte rapid.

Pofta mare!

prajitura 1  prajituraceai 2  prajitura 2  

Tag-uri:, , , , , ,

Un gând despre „Prajitura cu ceai negru

  1. Marius 19 Aprilie 2013 la 13:54 Reply

    Buna! Am incercat-o si eu. Este foarte buna. Chiar o recomand sa o incercati 🙂

Lasă un răspuns

Toane Raw

O reteta raw pe zi

The Fierce Banana

Boring monkeys should fear me!

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

someoneDIDthis

If you do something do it properly or don't

Tamboi's Blog

Just another WordPress.com site

Ink4thought

Life's journeys

DIYro: Fă-o chiar tu!

DIY în limba română

JOS GATITUL

clorofila cu lamaie

