Amintiri de groaza de la salon

Ceea ce am apreciat intotdeauna la persoanele din jurul meu este ca, atunci cand ma plang ca imi lipseste ceva sau cand pur si simplu imi doresc ceva, mai devreme sau mai tarziu imi vad dorinta indeplinita. Sunt o norocoasa care are mereu cate un Mos prin preajma, indiferent de anotimp.

De aceasta data, un binevoitor foarte bine intentionat mi-a facut o surpriza (mult dorita) constand in 10 sedinte de masaj de relaxare la un salon un bloc mai departe de scara mea. Ce poate fi mai fain?! Zona fiind buna si voucher-ul infatisand un salon ok, nu m-am stresat sa ma interesez inainte cu privire la conditii si alte servicii. Cea mai mare greseala … Dar sa incep cu inceputul …

Sun cu o saptamana si ceva in urma pentru a ma programa si in cele din urma mi se fixeaza primele 2 sedinte astazi (De ce 2 si nu una, cum ar fi fost normal …? Pentru ca programul era atat de incarcat incat mi-ar fi expirat voucher-ul pana sa apuc sa fac o sedinta pe zi – singura solutie era 2 in 1, deci 5 zile in loc de 10). Ajung cu cateva minute inainte (ca de obicei) si ma prezint la receptie  cu voucher-ul.

Nu pot descrie ce sentiment am avut cand am facut primul pas in „salon” … ca sa fiu insa draguta, voi folosi expresia  „un sentiment foarte neplacut”.  „Salonul” nu arata deloc a salon … pe partea dreapta o tanti statea pe laptop in spatele unui birou inalt ce reprezenta receptia, in timp ce, pe aceeasi parte, mai in spate, delimitata de o jumatate de perete, se situa zona dedicata manichiurii si pedichiurii (populata chiar de o clienta blonda, cu tocuri de 12 cm). Nu as putea spune daca respectivul „cabinet” avea mai mult de 1 m.

Tanti de la receptie imi ia voucher-ul, ii pune o stampila si mi-l da inapoi, spunandu-mi sa ma intorc cu el la fiecare sedinta. Cum nu mai zice nimic, ma asez pe canapeaua (ponosita nevoie mare + aparent destul de murdara) de pe partea stanga.

Dupa un minut sau 2 ma ia in primire tipa de la masaj, conducandu-ma spre „cabinetul de masaj”. Daca zona de debut  a salonului mi s-a parut neprimitoare (am uitat spun ca nu avea nimic care sa te duca cu gandul la un salon: postere, rafturi de prezentare a produselor, elemente de decor, etc.), as putea spune ca partea a doua m-a facut sa caut iesirea de urgenta.

Camera era impartita in 2 cu ajutorul unei perdele – pe partea stanga patul de masaj, pe cea dreapta cel de la cosmetica. Peretii erau de un gri culoarea cimentului (sau poate ca nu apucasera sa fie varuiti), iar ca unic obiect de suport pentru eventualele haine, genti sau plase, era un fel de semi-perete (cam de 1 m inaltime), si el in acelasi gri pretios.

Maseuza, amabila, ma invita sa ma simt comoda si sa ma intind pe pat, ca si cand ar fi cel mai normal lucru. Plina de dubii, reusesc sa negociez pentru o jumatate de ora, motivand ca trebuie sa plec dupa aceea. Evident surprinsa ca nu vreau sa stau o ora, cat trebuia initial, tipa aproba si se pune pe treaba.

Nu stiu daca am simtit ceva in acele 30 de minute. Am stat super incordata in ideea de a nu atinge prea mult patul (cu toate ca era acoperit cu un prosop de hartie pana in zona gatului), gandindu-ma daca nu ar trebui poate sa gasesc un motiv aiurea pentru a fugi cat mai repede. Cum insa eram deja culcata, cu uleiul pe mine si cu clama lor de par in cap, m-am gandit ca mai rau de atat nu are ce sa mai vina. Si asa a fost…

Nu sunt o persoana fitoasa, dar imi plac serviciile si conditiile decente. Igiena, confort si securitate – le consider elementare pentru un salon, indiferent daca este unul de cartier sau unul de lux. Cand acestea lipsesc, atunci nu ai ce cauta in respectivul salon.

Concluzii: masajul la domiciliu suna bine!

 

Tag-uri:, , , , ,

Un gând despre „Amintiri de groaza de la salon

  1. Ionut 5 Iunie 2013 la 0:21 Reply

    Buna seara, numele meu este Ionut, citind aceste randuri nu am putut sa ma abtin sa nu comentez cele citite mai sus.
    Intradevar este strigator la cer ceea ce se intampla, dar…..nu cumva tot noi (utilizatorii serviciilor) gresim?De ce v-ati intreba voi?Raspunsul ste cat se poate de simplu…pentru ca toata lumea cauta vouchere, toata lumea vrea ieftin si de calitate….apai acest lucru nu exista dragii mei si nu ma refer doar la acest domeniu, ci in toate domeniile noi vrem IEFTIN, fara sa ne intereseze ce este in spatele acestui IEFTIN.
    Solutia ceea mai buna, desigur ca tot la tine acasa te simti cel mai bine, dar lumea intelege acest lucru exact pe dos.
    Oricum, va scriu aceste randuri in cunostinta de cauza, profesia mea fiind Tehnician Maseur, adica pe langa celebrele masaje de relaxare si anti-celulitice fac si terapii, drenaj limfatic, reflexoterapie, etc.
    Succes celor care isi propun, minte luminata celor pierduti.
    Ionut:0766296300
    e-mail:masajprofesional2007@gmail.com

Lasă un răspuns

Toane Raw

O reteta raw pe zi

The Fierce Banana

Boring monkeys should fear me!

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

someoneDIDthis

If you do something do it properly or don't

Tamboi's Blog

Just another WordPress.com site

Ink4thought

Life's journeys

DIYro: Fă-o chiar tu!

DIY în limba română

JOS GATITUL

clorofila cu lamaie

