La bloc … eu si vecinul de sus

De-a lungul anilor am invatat ca viata la bloc inseamna multe compromisuri, in special cand vine vorba de vecini. Atunci cand te muti undeva, nu cumperi/inchiriezi doar respectivul apartament, ci iti vin la pachet si vecinii adiacenti. Persoane mai in varsta, care vor liniste, studenti rebeli, care dau cate un chef la cateva zile, familii cu copii mici, care urla non-stop parca, cupluri la prima vedere dragute, dar care se cearta de mama focului, aruncand cu scaune si diverse alte obiecte prin casa …. ce mai! O adevarata fauna 🙂

Din fericire, pot spune ca am fost relativ ferita de problemele cu vecinii … pana cand am dat de vecinul de sus … Un tanar (relativ) avocat (din cate am inteles), stirb discret, caruia nu prea ii placea curatenia (din cate am observat din pragul usii). Problema …? Muzica tare pana la 3 dimineata. Am incercat cu batutul in tavan, teava caloriferului, etc., … n-a functionat. Am trecut la fapte mai concrete: i-am lasat un biletel respectuos in usa. Nimic.

La un moment dat, plina de nervi, dau o fuga pana la el la 2 dimineata. Imi deschide dupa ce bat de cateva ori zdravan in usa (mai greu sa auzi cu asa muzica) si imi spun pasul. Il rog frumos sa nu mai dea muzica asa de tare, fac pana si o mica gluma: „Si mie imi place H.I.M., dar totusi, nu asa de tare”. Omul nu pare sa inteleaga cum mie mi se pare muzica tare (probabil ca pentru el era incet). In cele din urma imi  promite ca o da mai incet. Multumesc, plec, si reusesc sa dorm in respectiva noapte.

Peste cateva zile, il aud jelind din toti plamanii pe muzica lui Whitney Houston (I will always love you). Dau sa ma duc la el, dar ma razgandesc cand ma gandesc ca pare beat, depresiv si ca poate nu ar fi cel mai bun moment sa-l deranjez.

A doua zi vorbesc cu presedintele blocului. Trece pe la el, nu-l gaseste acasa si ma roaga sa-l anunt cand e muzica tare, ca sa-i faca o vizita atunci. Mai greu … Intrucat vecinul dadea muzica tare dupa 12 noaptea, nu mi-am permis sa-l deranjez pe presedinte la o asemenea ora.

Si tocmai cand credeam ca trebuie sa ma mut sau sa-l asasinez, a avut loc o minune … Dupa cateva luni de chinuri, nervi si scenarii de razbunare, vecinul s-a cumintit. Cum …? Si-a gasit o iubita! Ce simplu! Daca as fi stiut, i-as fi facut lipeala cu alta vecina de mai jos.

Acum la 12 fara un sfert sunt amandoi in pat, la 8 se trezesc, iar pana la 9 ii aud ei tocurile trancanind prin casa. Apoi pleaca amandoi la servici. Luni, miercuri si duminica au program de facut patul sa scartaie, iar aproape in fiecare seara se uita la film. Mai grav este atunci cand pleaca pentru cateva zile stimata domnisoara .. atunci reincepe muzica (parca nu asa de tare insa) ..  Dar ce sa fac … suport si astept cu nerabdarea intoarcerea salvatoarei mele …

Tag-uri:, , , ,

Lasă un răspuns

Toane Raw

O reteta raw pe zi

The Fierce Banana

Boring monkeys should fear me!

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

someoneDIDthis

If you do something do it properly or don't

Tamboi's Blog

Just another WordPress.com site

Ink4thought

Life's journeys

DIYro: Fă-o chiar tu!

DIY în limba română

JOS GATITUL

clorofila cu lamaie

