Pofta de ceva bun – Bomboane cu smochine, migdale si curmale

Intotdeauna mi-a placut mancarea buna. Bunica m-a invatat prost – imi facea (si inca imi face) toate capriciile culinare, si iata ca, in cele din urma, am devenit o gurmanda mereu in cautare de ceva bun. Ceva bun (in acceptiunea mea) = ceva sanatos + gustos.

Reteta de bomboane de mai jos este una improvizata, pe care am personalizat-o in urma primei incercari (care a iesit destul de picanta). Cu toate ca nu ma pricep la masuri (fac totul din ochi), voi incerca sa aproximez cat de cat cantitatile pentru cei interesati.DSCN24221

  • Un pumn de smochine
  • Un pumn de curmale
  • 4-5 lingurite de faina de migdale sau un pumn de migdale (faina am obtinut-o prin macinarea migdalelor in rasnita)
  • 5 lingurite de miere
  • ¼ lingurita de scortisoara
  • 1 praf de cuisoare
  • 1 praf de nucsoara

Toate ingredientele se amesteca pana se transforma intr-o pasta si apoi se dau prin nuca de cocos. Eu am folosit robotul de bucatarie.

Pofta mare!

DSCN2419

DSCN24241

Tag-uri:, , , ,

Lasă un răspuns

Toane Raw

O reteta raw pe zi

The Fierce Banana

Boring monkeys should fear me!

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

someoneDIDthis

If you do something do it properly or don't

Tamboi's Blog

Just another WordPress.com site

Ink4thought

Life's journeys

DIYro: Fă-o chiar tu!

DIY în limba română

JOS GATITUL

clorofila cu lamaie

