Una rece, una calda … la Moieciu

La inceput nu imi placea foarte mult Moeciu (asa imi place sa-i spun, desi este gresit)… Mi se parea plictisitor, rural si limitat. Probabil ca eram eu prea agitata pentru a ma bucura de tot ceea ce are de oferit aceasta comuna situata la cativa km de Bran (7) si ceva mai multi de Brasov (30).

Acum insa, iubesc plecarile de un weekend la munte, la Moeciu. Peisaje superbe, aer curat, mancare delicioasa si, cel mai important pentru mine, liniste si pace … Natura si oameni primitori, tablou stricat doar de drumurile pline de gropi si denivelari ce sunt parca mai acute tocmai unde turismul este in floare.

Asadar, weekend-ul trecut am facut, impreuna cu prietenul meu, o noua vizita la Moeciu. Am ales o vila de 4 stele, unde mai fusesem anul trecut si de care am fost foarte multumita. Rezervarea facuta cu aproape 2 saptamani inainte s-a nimerit la tanc, intrucat mai erau doar 2 camere libere si una urma sa fie ocupata in decursul zilei.

Toate bune si frumoase (mai ales ca am ajuns pentru prima oara pe zi) pana suntem condusi in camera. Aici parca pasim in alta pensiune. Nu semana deloc nici cu camera in care am stat anul trecut, nici cu cele postate pe website. Las totusi detaliile la o parte intrucat temperatura din camera se situa pe la vreo 17-18 grade, asta in conditiile in care caloriferul duduia de zor. Desi nu neg ca sunt o friguroasa notorie, adevarul este ca ambientul din respectiva camera ar fi fost, cel mai probabil, doar pe placul vreunui sarman caine obisnuit sa stea in frig.

Vorbim cu „gazda”, ma plang ca sunt putin racita si ca este frig in camera, si, din fericire, ni se da ultima camera disponibila. Aici, putin mai cald, dar sunt asigurata de proprietar ca abia a fost deschis caloriferul si ca o sa se incalzeasca in cateva ore.  „Ok”, zic eu. Hai la masa si vedem cand ne intoarcem!

Zis si facut! Ne intoarcem dupa o masa absolut delicioasa la Craiasa Muntilor pentru ca, – Surpriza! – sa nu constat nici o diferenta de temperatura. Fiind foarte tarziu, decidem insa sa ramanem acolo peste noapte si sa ne cautam alta camera a doua zi. Imi pun un pulover gros peste pijama si sosete in picioare si ne urcam in pat sa ne uitam la un film. Dupa vreo 2 ore, observ ca incepe sa ma doara capul. Dupa cercetari in detaliu, imi dau seama ca, de fapt, camera avand 2 pereti afara, pe partea unde trebuia sa dormi a patului, era un ditamai curentul.  Practic, adia vantul pe la ureche … Ne mutam pernele in celalalt capat al patului. Parca mai bine. Incerc sa ma calmez si ma duc sa-mi fac igiena de cu seara. Intru in baie si raman inmarmurita. Toti peretii erau uzi, cu apa picurand in voie pe gresie…DSCN2322 DSCN2325

Ma asteptam sa se faca putin condens in urma dusurilor calde facute mai devreme, dar felul in care arata baia era dezastruos. Cred ca pozele vorbesc de la sine.

Ca sa nu mai o lungesc, a fost cea mai oribila experienta petrecuta in ultimii 10 ani undeva. Nu am putut sa dorm toata noaptea (de nervi, de frig, nici eu nu stiu), iar a doua zi ne-am carat pana-n ora 12, cu o falca-n cer si una-n pamant.

Ne-am gasit in cele din urma alta pensiune si ne-am cazat intr-una dintre cele mai calduroase camere (testate in prealabil). Fericita nevoie mare ca in sfarsit am dat de caldura, mi-am recapatat toata buna dispozitie si am reusit sa ma bucur de zapada care cadea fara oprire afara.DSCN2349

Cand ne intoarcem insa seara in camera, ne intampina o caldura sufocanta. Dam drumul la geam din 10 in 10 minute, dar fara prea mari sanse de succes. Cred ca erau in jur de 36-37 de grade. In concluzie, nici in cea de-a doua noapte nu am putut sa dorm. De prea multa caldura, de aceasta data.

Cum o dai si unde crapa …

Ei bine, pana la vara nu mai calc pe la Moeciu 😐

 

Tag-uri:, , , , , ,

Lasă un răspuns

Toane Raw

O reteta raw pe zi

The Fierce Banana

Boring monkeys should fear me!

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

someoneDIDthis

If you do something do it properly or don't

Tamboi's Blog

Just another WordPress.com site

Ink4thought

Life's journeys

DIYro: Fă-o chiar tu!

DIY în limba română

JOS GATITUL

clorofila cu lamaie

