Ninge …

Inainte ma bucuram de fiecare data cand ningea … chit ca era frig … de fapt, chiar imi placea faptul ca era frig … insemna ca puteam, dupa cateva ore de joaca prin nameti, sa ma proptesc pe caloriferul din camera de zi si sa ma uit toata ziua pe feareastra la cat de frumos ninge … bunicul sau bunica mi s-ar fi alaturat in cele din urma si am fi urmarit calatorii grabiti cum incearca sa razbeasca prin troiene  … iar apoi as mai fi iesit la o plimbare cu saniuta trasa de bunicul … Craciun, cadouri, mese in familia, caldura, fericire, implinire … mama care mi-ar fi dat peste mana cand bagam degetul in paharul cu tuica si tata care ar fi zambit ingaduitor …

Ma intreb de ce acum ma deprima ninsoarea atat de mult … poate pentru ca am crescut, ca nu toti cei dragi mie se mai afla in aceasta lume, ca nu imi mai place viata de zi cu zi la servici, sau poate ca, de fapt, cizmele mele permeabile, prin care tot timpul patrunde apa, sunt de vina …  poate ca intr-un fel am uitat sa ma mai bucur de viata, de tot ceea ce ofera … sau poate ca imi este dor sa fiu copil din nou … sa fiu rasfatata, egoista si toti cei din jur sa-mi faca toate toanele … si poate ca mi-e dor de tata care ma punea mereu sa continui: „Noi doi si …?” Eu: „… lada cu gunoi!”…

Ninge … atat de frumos si atat de urat in acelasi timp … ar fi trebuit sa fiu la servici acum dar, din cauza cizmelor permeabile, am hotarat sa-mi iau concediu … ce motiv idiot, nu?

Tag-uri:,

Lasă un răspuns

Toane Raw

O reteta raw pe zi

The Fierce Banana

Boring monkeys should fear me!

Ligia Pop

Autor, Raw Chef, Consultant Nutriție

someoneDIDthis

If you do something do it properly or don't

Tamboi's Blog

Just another WordPress.com site

Ink4thought

Life's journeys

DIYro: Fă-o chiar tu!

DIY în limba română

JOS GATITUL

clorofila cu lamaie

